Térdfájdalom kocogás után

térdfájdalom kocogás után

Mik a legfontosabb teendők térdfájdalom esetén?

a térdízület patellofemorális ízületi gyulladása 2 fokkal

Pihentetés A rehabilitáció első szakaszában az érintett végtag tehermentesítése a cél. Így rövid időre szüneteltetnünk kell a térdfájdalmat okozó mozgásokat.

kattan a térdízületek kezelésére

Ez természetesen nem jelenti azt, hogy pihenésen kívül semmit nem kell tennünk a gyógyulásunkért. Sőt az igazi munka csak most kezdődik!

a lábujjízületi gyulladások kezelése

Lazítás nyújtás Az egyik legfontosabb hogy elkezdjük a feszes szövet lazítását, oldását. Ehhez szerencsére ma térdfájdalom kocogás után rengeteg eszköz áll a rendelkezésünkre. Különböző masszázshengerek, trigger labdák formájában.

rajz a vállízület fájdalma

Itt azonban felhívnám a figyelmet arra a hibára, amit nagyon sokan elkövetnek. Sokszor látom a teremben, hogy az emberek magát a szalagot hengerezik.

Annak ellenére, hogy az igencsak nagy fájdalommal jár. Nem magát a szalagot hengerezzük, mivel ez nem egy kontraktilis összehúzódásra hajlamos elem, így ahelyett, hogy javítanánk az állapoton akár még több kárt is okozunk vele magunknak.

ízületi korona

Az a rész, amit nyújtanunk, lazítanunk kell a csípőnk elülső oldalsó részén található Tensor Fascia Late combpólya feszítő névre hallgató izom. Az esetek jelentős részében az ok lehet a csípő körüli izmaink nem megfelelő működése, a törzsünk stabilitásának valamint a megfelelő talpi boltozat hiánya. A lazító, nyújtó gyakorlatokat ezért minden esetben ki kell egészíteni célzott erősítéssel!

mit kell csinálni a fájdalom a csípőízület

A személyre szabott gyakorlatokért mindenképpen keressünk fel megfelelő szakembert gyógytornászt, rehabilitációs trénert akinek a vezetésével biztonsággal sajátíthatjuk el a megfelelő gyakorlatokat.

Fontos információk